返品に関するご案内 / RETURN POLICY / ?于商品的返?通知
不良品や商品違いでの返品・交換について
ご購入後の不良品や商品違いにつきましては、お品物にもよりますが、未開封でレシートがありお買上げ日より1か月以内であれば交換致します。
お客様へのスムーズなご対応をスタッフ一同心がけておりますが、ご来店の際にはご予約のご連絡をいただきますようお願い申し上げます。
-Items with defect or incorrect items
In the case your purchased item has a defect or was incorrect, we will exchange it within one month of the purchase. The item must be unopened and unused, and must be accompanied with the receipt. In the case of a defect, we will accept an opened item. Please contact us before visiting our store so that we can serve you in a timely manner.
?于不良商品和??的商品出??的???知
???品后,??不良或售??,在??日起的一个月内,?着?票和未?封的商品,可?行交?。?了方便?的交?,需要?提前?系我?与我?????。
お客様都合での返品・返金・交換について
お買上げ商品に関して、基本的に返品・返金は受付しておりません。
お客様都合での良品交換品は、未使用につき、箱や付属品がそろった状態で、 お買上げ日より 3カ月以内の場合は承ります。その際もレシートを店舗までお持ち下さい。
-Returns and exchanges
We do not accept returns on any purchase. In the case the item is in its original condition as purchased along with its package and any other accessories, we will accept exchanges within three months of the purchase. Please bring the receipt along with the purchased item.
?于良品的?返,退?,交?事宜
?于售出的商品,原?上本店是不接受任何退?和返金的。在?本人意愿的情况下交?商品的?,要在??日起的3个月内,必?是未使用,并且附属品和箱子完好的前提下,来?行交?。?有?上?的?票。
お手続きの際、レシートを紛失された場合
ご購入履歴をお調べ致しますので、確認にお日にちをいただく場合がございます。ご購入履歴の確認が出来ましたら、後日にお振込返金とさせていただくこともございます旨、ご了承ください。当社での購入が確認できない場合は、返金しかねる場合もございます。
*In the case you lose your receipt, we will check our sales history to make sure the purchase was made before accepting any returns. Please note it will take a few days to do so. Once the purchase is confirmed, we will return make a refund via bank transfer. Please be reminded that in the case we cannot determine your purchase, we will not be able to make a refund.
在?理返?手??,如果?没有?着?票,我?会?????的履?,??可能需要数日。?到??履?的?,将在几日之后?款??。如果?不到??履?的情况下,便不能???行退款。???解。
店舗ご連絡先 / Store information / ??地址
THE COVER NIPPON
東京ミッドタウンガレリア3階 (E-0305) tel.03.5413.0658
Tokyo Midtown Galleria 3F (E-0305) tel.03.5413.0658